18 Temmuz 2009 Cumartesi

ne intiharlar ettim, ben ölmeden önce



ne intiharlar ettim, ben ölmeden önce
aylardan şubat
vakitlerden sabah
ezanlarda çınlayan kelimeler Allah!
öpüp başıma koyduğum el kutsallığında
silahımın namlusundan patlayan mermi çekirdeği...
düşlerimde hırçın kalbim bebek uysallığında
bunca yaşadığımın gereği
bir boş kovan düşer yerlere...
tutanaklara yazılır adım...
musalla tahtım...fakat kılınmaz namazım

ne intiharlar ettim, ben ölmeden önce
aylardan mayıs
vakitlerden öğlen
ah! bu kadar gün ben miydim bekleyen?
yolun heyecanı yolcuda...
ilkin heyecanı sonuncuda
telefonlarda sesim titrek...mektup beklerdim uzaklardan
geceye bağlanırdı sabah kabustan rüyalar döngüsü
kalbime saplanan istihkakımdan...
üç mermi bir de piyade süngüsü

ne intiharlar ettim, ben ölmeden önce
aylardan temmuz
vakitlerden ise gece
herkes uyumuş ama
kirli beden...kirletilmiş beden uyuyamamıştı...
kafamı duvarlara vurdum
kireç ve kan karıştı birbirine...
acıdı hem de çok!
anne bak ellerimde hiç kir yok!
insanlar canlarını sunarmış sevdiklerine...

Hiç yorum yok: