11 Temmuz 2009 Cumartesi

gün batımı notları

yorgun, sıcak, koşuşturmacalı günler. bol bol terlenilen, nem ile bunalınan...İstanbul kendini her gün batımından bir yolunu bulup affettirir gündüz güneşi ile kavurduklarına... vapurlardaki makina operatörlerinden, sahildeki simitçilerine kadar...

yürüyorum...

eminönü, gülhane, soğuk çeşme sokağı, ayasofya, sultanahmet, alman çeşmesi, firuz ağa, çemberlitaş, beyazıt, süleymaniye, eski şeyhulislamlık, fetva yokuşu, tekrar eminönü...oradan; galata köprüsü, karaköy rıhtım, voyvoda caddesi, Kamondo Merdivenleri, eski ingiliz hastanesi, galata kulesi, beyoğlu, istiklâl caddesi, taksim meydanı, kabataş...

yürüdüm...

düşündüm...
düşündüm ki; bazı insanlarla koca bir hayatı paylaşmak gerekirken; bazıları ile hiçbirşeyi hatta hayallerini bile paylaşmamalı!...

Hiç yorum yok: