23 Temmuz 2008 Çarşamba

not defterime düşenler 6x3= XVIII

Ben ne aşkı satın alabildim ne de satabildim...

Aziz kitle!

kalbi hala göğüs kafesinin arasında atabilen birileri var mı? tekleyen ve bazen de itekleyen bir şeyden bahsediyorum. bilmiyorum kaç parçaya bölünüyor?

ego, süper ego, id, nefis, benlik, bencillik, zerdüşt'ün söylediği tanrılar...ying yang...lee...

hepsini geçelim bir kalem ve bir fasılda!

Aziz kitle!

Cemil MERİÇ'ten alıntılar yapıp entellektüelitenin ne olup ne olmadığı, entelijansiyanın ne fırıldaklar döndürüp döndürmediği...En basit manada kimler /kim olabileceği konusundaki bütün kısıtlama, genişletme, var ve yok sayımları kaldırıyorum!

Tek celsede !

İbn-i Haldu'nun bana vermediği ve hiç bir zaman "asabiyetle" veremeyeceği yetkiye dayanmayarak bunu yapıyorum!

Bu bir ihbardır! Çağın bütün düşünen beyinlerine ve hisseden kalplerine! Bütün makalelerimi, şiirlerimi, hitabetlerimi vaazlarımı ve monologlarımı yakmaya hazır olduğum gibi; bütün sözlerimi unutmaya da hazırım!

Ey post modern çağın haddesinden geçmiş ve boşluklar çağına düşen kitle!

Şahit olun ki, yarın biri gelip ansızın evininiz kapısını bir gece vakti çaldığında... Manevra kapasitesi sadece balans ayarı yapmakla (daha doğrusu yaptığını zannetmekle) kısıtlı toplu iğnenin ucu kadar olan kitleden birileri...

Tanrı misafiri demeyin!

Ve sakın olaki... (burda bir monarşi esintisi oldu...bu böyle biline!)
kapı komşunuzda 1.500.000 insan! haya! can! canan! ...ama önce İNSAN
öldürülmüşken bir yalan uğruna...
Bağdat minarelerinden çıkan sesleri duyan her kulak vebağlin altına, dikenin üstüne yatmıştır!


KALBİ ARAFTA ASILI KALAN --BEN-- SIZLAYAN PARMAKLARIMLA...BU GECENİN BİR VAKTİ SON KUVVETİMLE YAZIYORUM !

BİRAZDAN YARI ÖLÜME GEÇECEĞİM...GÖZLERİMİ YUMACAĞIM!


aziz kitle!...kül renginde gark olan son kuş öldüğünde...ben çoktan gitmiş olurum herhalde...

Hiç yorum yok: