5 Temmuz 2008 Cumartesi

not defterime düşenler 100-90 = X

(fotoğraf bir kış günü istiklal caddesinde...)
Düşünmek yahut yazmış olmak için yazmak istemiyorum...Oysa sosyal mastürbasyonun bir halide bu olmalı. Gün içinde değişken ruh hallerim, gelip ve giden kareler... Hayatttan kesitler... Dakikalar sonrasını bilmeden yaşamak, oysa dünyanın geleceği hakkında ahkam kesebilmek... Öleceğini bilerek yaşamak! Ne tezat! Ama yine de yaşamak...
Aziz okuyucu ile bir diyalog kuralım...
-Benim okuyucularım ve dinleyicilerim hep
susmakta...
-İlginçbir iletişim var (!) Sitem felan etmiyorum...
- He bu arada paranoya felan da değil, görüp takip ediyorum; kimler geldi..kimler geçti...
Aziz okuyucu biliyorum seni! Ve senin gibileri! Fransa'nın Tours kentinden bile girip 5-10 dakika oyalanan var...
-Hani kendim yazıp kendim okusam...belki daha mı iyi olur?
- Yok egom nerede patalyacak o zaman?
-Bulursun ya bir yerler...
- Üşengeçsin işte...
-Üşendim ve geçtim...
Aziz okuyucu bu gece birşey yazasım; kelimelere takla attırasım YOK!

Hiç yorum yok: