13 Ekim 2010 Çarşamba

gelsen ve ben dokuz yaşımda

gelsen
ve ben tekrar dokuz yaşımda olsam
çizgi filmler, minik legolarım ve düldül...çok şey olsa benim için
sıkılsada minik canım korkudan karışık saygıdan diz çöküp otursam
bir dizine abimi ötekine beni oturtsan...yani o kadar minik olabilsem
şimdi koca adam ayakkabıları giyiyor ben...
ayaklarından öpmek için eğilsem
yücelsem
ve gelsen
ve ben tekrar dokuz yaş masumiyeti...
hani okuyabiliyorken bakkaldaki çikolata markalarını
ve susturacak kadar başkalarını
...
hani yürümüştük...gün nasılsa sıcaktı...
çok paramız yoktu. ben bilmezdim gerçi
varı yoğu...
sen vardın.
hani gelirdin zaten.
en zengin sendin hep gözümde en başından itibaren
az ben
çok sendin
üşüyen ben
ısıtan sendin
uyursanarlardı seni
kızardım..hem de çok ben!
polisler gelmişti...hem görmüştüm ben...
götürürler miydi?hani o kötü adamlar ...heryerdeydi
bir seni yanında yoktu
korkmuştum.oysa boşunaymış. o kalbe bu çoktu...

sen gelsen
ve ben dokuz yaşımda
....susssam.

Hiç yorum yok: