14 Mayıs 2008 Çarşamba

yok nedir?

yok...kimse yok... günlerdir süren yokluk işte. bildiğin yokluk... ama gönül "yok" nedir bilmiyor.

hani fakir kadından yine onun gibi -anadan doğma fakir- ufak çocuğu bir şey istemiş de...kadın en sonunda "yok" demiş...fakir fakat henüz küçük emrah olgunluğuna erişemeyen çocuk da "ben yoku da yerim anne " demiş.

işte o misal.

-yok
-ben yok ile de sevişirim
-yok
-ben yok ile de öpüşürüm
-yok
-ben yok ile de bir ömrü paylaşırım
-yok....

ontoloji de "var"lık felsefesi var da..."yok"luğun felsefesi var mı?
"hiç" olabilmeyi söylüyor bize doğudan ve batıdan dervişler...

yok ki vardır. var ki yoktur. kimisi hem var hem yoktur. bir de arafta yokluk faslı vardır.
varlığım tüm yokluğa armağan olsun!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

güzel bi bakış açısı

ben can--merhaba