15 Aralık 2015 Salı

Az daha mutlu oluverecekken...

Sürekli bir huzursuzluk arayışı, mutlu olmamak gerektiğine bir inanç... Sanki hep bir şey çıkıp gelecek ve diyecek ki...
Bir trajedi ihtiyacı ile yaşamak
Az daha mutlu oluverecektim
Aşık falan olmuş da susmuş değilim oysaki...
Az daha sessizce ölüverecektim
Susmuş değilim oysaki...
.
Yani ben eski şiirler arasında gömülüp kaybolma telaşında yaşamaya devam ederken, şu kısa hayatta daha sakin,
daha durgun,
daha pürüzsüz,
ne kadar az rezil olursak en iyisi.

Sevdim desem lanetleneceğim,
Sussam içim içimi kemirecek,
Direneceğim.
Her gece ve gündüz.
Bekleyeceğim
Çıkıp gelmesin kimse diye.
Yıkmasın bu perdemi, 
Yakmasın sonradan söndüreceği bir alevi
Sessizce bekleyeceğim

Ali Mescid'te nasıl feryat etti ise 
"And olsun Kabe'nin Rabbine....
Kurtuldum! "

Kalbim Hayber kapısı
Bekleyeceğim
Sökülüp fırlatılmasın diye...
Söküleceğini,
Kırılacağını,
Fırlatılıp atılacağını 
Bilsem de.

Safındayım kalbimin siperlerinin
Az daha mutlu oluverecekken...


Hiç yorum yok: